Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на турбо

    Здравейте колеги след известно четене на форуми
    мисля малко да си направя колицата а именно алфа ромео 145 1.9jtd 2000г.Въпроса ми е може ли да се слижи турбо от 147 115к.с и ще трябва ли допълнително нещо да се прави..от сорта на подсилване на турбо пътища,софтуерно нещо или нз..не ми е ясно.Четох че имало разлика в турбините едната била с променлива геометрия,другата не..Това ще бъде ли пречка???Извинявам се ако съм малко неточен

  • #2
    Всичко е възможно. Правилният въпрос е дали е икономически оправдано

    Comment


    • #3
      турбо

      Колега аз питам за смяна на турбото след като и сложа чип..

      Comment


      • #4
        По-добре първо смени турбото и т.н. и след това пипай по софтуера...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mitko_o Покажи съобщение
          Здравейте колеги след известно четене на форуми
          мисля малко да си направя колицата а именно алфа ромео 145 1.9jtd 2000г.Въпроса ми е може ли да се слижи турбо от 147 115к.с и ще трябва ли допълнително нещо да се прави..от сорта на подсилване на турбо пътища,софтуерно нещо или нз..не ми е ясно.Четох че имало разлика в турбините едната била с променлива геометрия,другата не..Това ще бъде ли пречка???Извинявам се ако съм малко неточен
          За можене може, но трябва нещо да я управлява тази геометрия. Твоето ЕКУ не умее Ако успееш да го присадиш, трябва да се мисли за някакъв бууст контролер и задължително ремап.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Може да се направи.
            Трябва да се преправи управлението на новата турбина да работи с налягане.
            Има поне два варианта за това.
            Без промени в софтуера е безмислено и то трябва да се направят след като се смени турбината. Трябва и със самата турбина малко играчка за да стане както трябва.
            Може да си караш и с оригиналния кулер.
            Колкото до финансовата страна - не ми изглежда толкова скъпо та да те откаже...
            Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 21:27.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #7
              турбо

              Благодаря на всички за мненията,ще пиша по нататък какво е станало може и някоя снимка да кача

              Comment


              • #8
                за турбото

                http://www.turbo-kolos.com/bg/3/1/%D...alfa_romeo.htm

                Колеги днес разгледах този сайт и в него са описани повечето турбини за алфа ромео
                моята е GT1749V 712766-0001 46779032, а на 147 140 коня е GT1749V 716665-0002 55191934 та въпроса ми е разликата в цифрите какво значи?

                Сега като се зачетох май има вариант на 145 1,9jtd при който турбото е с променлива геометрия...утре ще се ходи до майстора да каже със сигурност.
                Last edited by mitko_o; d.m.y г., 20:05.

                Comment


                • #9
                  Сега като се зачетох май има вариант на 145 1,9jtd при който турбото е с променлива геометрия...утре ще се ходи до майстора да каже със сигурност.
                  Не се занимавай с глупости - няма такъв вариант... поне серийно произведена.
                  Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                  Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                  Comment


                  • #10
                    турбо

                    Колеги от доста време не съм писал в темета и сега може би ще изненадам някои с въпроса си....който е
                    Искам на 1.9jtd 105 hp да сложа дюзи и турбо от 1.9jtd 115hp
                    някой който го е правил ако може да каже къде има ли ефект и вообще ще стане ли или дюзите са различни...или турбо не става,в общи линии основни неща..??Колата сега е мапната и върви добре но ми се иска да опитам тези промени.

                    Comment


                    • #11
                      За половин година нищо не се е променило в тия двигатели и това, което съм ти отговорил преди си важи и сега.
                      Дюзите стават директно без никакво механично преправяне.

                      Имам готов колектор с такава турбина каквато искаш, ако те интересува.
                      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                      Comment


                      • #12
                        турбото отпада заради някои непредвидени рзходи но да питам като се сменят дюзите ремап трябва ли пак да се прави???

                        Comment

                        Working...
                        X